Asphalt Removal, Warm Mix Asphalt Paving and Cross Culvert Relining and Replacement on 15th Sideroad and Dufferin Street in the Township of King

Numéro de sollicitation BT-RFTC-1646-24-25-151

Date et heure de clôture 2024/11/15 18:00 HNE

Date de la dernière modification


    Description

    he Region will ONLY accept ELECTRONIC BID SUBMISSIONS submitted through the Region’s Bids and Tenders website for this Request for Tender. HARD COPY BID SUBMISSIONS WILL NOT BE ACCEPTED. Bids must be submitted and received by the Region no later than 1:00:00 p.m., Eastern Standard Time as established by the Research Council of Canada.

    BRIEF DESCRIPTION OF WORK:   This Request for Tenders (the “RFT”) is an invitation by The Regional Municipality of York (the “Region”) to prospective bidders to submit bids for asphalt removal, warm mix asphalt paving and cross culvert relining and replacement on 15th Sideroad and Dufferin Street in the Township of King, as further described in Section A of the RFT Particulars (Appendix A) (the “Work”).Bidders are advised that the Work will be performed during the 2025 construction season.

    MANDATORY REQUIREMENTS:

    • CERTIFICATE OF RECOGNITION (COR™): Any proposals received from proponents who are not Certificate of Recognition (COR™) certified, who have not obtained COR equivalency or who have not submitted a valid Letter of Reciprocity shall be rejected from further consideration.
    • DEPOSIT: All Bids shall be accompanied by a bid deposit in the amount of not less than 10% of the Subtotal Contract Amount generated on the Bidding Website in the Schedule of Prices (the “Bid Price”), to act as security for the satisfaction of the pre-conditions of award listed in Section E. The bid deposit shall be in the form of a digital Bid Bond from a recognized guarantee or surety company acceptable to the Region and authorized by law to do business in the Province of Ontario.  Bidders shall submit a digital Undertaking to Bond with their Bid.

    For complete bid details please refer to the RFT documents. 

    QUESTIONS: Questions related to this RFT should be submitted to the Region through the Bidding Website by clicking on the 'Submit a Question' button.

    Accommodations requests under AODA should be directed to York Region Procurement Office at 1-877-464-9675 EXT 71900 or email purchasing@york.ca

     

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 2 mois.

    Accords commerciaux

    • Accord de libre-échange canadien (ALEC)
    • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)
    • Accord de continuité commerciale Canada–Royaume-Uni (ACC Canada-Royaume-Uni)

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Regional Municipality Of York
    Adresse
    York Region Administrative Centre 17250 Yonge Street
    Newmarket, Ontario, L3Y6Z1
    Canada
    Autorité contractante
    Sakshi Anand
    Numéro de téléphone
    111-111-1111
    Adresse courriel
    Sakshi.Anand@york.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

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    Détails

    Langue(s)
    Anglais, Français
    Durée du contrat
    2 mois
    Méthode d'approvisionnement
    Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: