Request for Consultant Services Pre-Qualifications Roster

Numéro de sollicitation BT-RFSQ-1206-23

Date et heure de clôture 2024/05/14 17:00 HAE

Date de la dernière modification


    Description

    The Region will ONLY accept ELECTRONIC BID SUBMISSIONS submitted through the Region’s Bids and Tenders website for this Request for Tender. HARD COPY BID SUBMISSIONS WILL NOT BE ACCEPTED. Bids must be submitted and received by the Region no later than 1:00:00 p.m., Eastern Standard Time as established by the Research Council of Canada.

    BRIEF DESCRIPTION OF WORK:   York Region Rapid Transit Corporation (YRRTC) requires a roster of pre-qualified consultants to provide professional and consulting services related to the Yonge North Subway Extension (YNSE) Project primarily focused on, but not limited to, engineering services, on behalf of the Regional Municipality of York.

    York Region Rapid Transit Corporation (“YRRTC”) intends to conduct multiple procurements for the deliverables described in Section A of the RFSQ Particulars (Appendix A) (the “Deliverables”) and has adopted the following process for procuring the Deliverables:

    Step 1 – Prequalification of Consultant Candidates 

    Establish a list of prequalified Consultants who are eligible to participate in Step 2 of the process (the “Qualified Roster”).  The Qualified Roster will be requested to bid on the Assignments.

    Step 2 – Competitive Procurement Process 

    Invite the Qualified Roster Consultants to participate in future procurement processes for the provision of the Deliverables (“Roster Competitions”) which will be issued as required. 

    This Request for Consultant Qualifications (“RFSQ”) is an invitation by The Regional Municipality of York (the “Region”), on behalf of YRRTC, to prospective respondents to participate in the procurement process outlined above.

    For complete bid details please refer to the RFSQ documents.

    QUESTIONS: Questions related to this RFSQ should be submitted to the Region through the Bidding Website by clicking on the 'Submit a Question' button.

    Accommodations requests under AODA should be directed to York Region Procurement Office at 1-877-464-9675 EXT 71900 or email purchasing@york.ca

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 36 mois.

    Accords commerciaux

    • Accord de libre-échange canadien (ALEC)
    • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)
    • Accord de continuité commerciale Canada–Royaume-Uni (ACC Canada-Royaume-Uni)

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Regional Municipality Of York
    Adresse
    York Region Administrative Centre 17250 Yonge Street
    Newmarket, Ontario, L3Y6Z1
    Canada
    Autorité contractante
    Sakshi Anand
    Numéro de téléphone
    111-111-1111
    Adresse courriel
    Sakshi.Anand@york.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

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    Détails

    Langue(s)
    Anglais, Français
    Durée du contrat
    36 mois
    Méthode d'approvisionnement
    Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: