Entretien du système SAP Ariba

En raison d'entretien planifié, SAP Ariba ne sera pas disponible aux heures indiquées ci-dessous. Nous nous excusons pour tout inconvénient.

  • le vendredi, 21 juin de 15h00 à 19h00 (heure de l'Est)
  • le samedi, 22 juin à 18h00 au le dimanche 23 juin à 00h00 (heure de l’Est)

Replacement Financial Software

Numéro de sollicitation BT-2023-63-P-FIT

Date et heure de clôture 2024/01/25 19:00 HNE

Date de la dernière modification


    Description

    This Request for Proposals (the “RFP”) is an invitation by The Corporation of the Town of The Blue Mountains (the “Town”) to prospective proponents to submit proposals for a Replacement Financial Software System, as further described in Section A of the RFP Particulars and (Appendix B) (the “Deliverables”). 

    The Town of The Blue Mountains is planning to enhance their service delivery by incorporating a new Financial Software System.  The solution must be a Software as a Service (SaaS) cloud-based service. The proposed solution shall be used across the organization and shall be scalable to meet future needs. 

    It is expected that the solution will:

    • Offer a modular approach with the ability to implement further functionality as required;
    • Reduce/replace various disconnected and siloed data systems, improve communication and shared data across the organization;
    • Automate manual processes and activities, reduce redundancies and duplication of data entry through integration and tailored workflows & approvals, including personalized email alerts;
    • Enhance management capability to lead the Town, based on timely, reliable, and valuable information;
    • Have an open API and 3rd party provider support for integrations e.g., Cityview, Cityworks, Ceridian HCM;
    • Contain online training available to all members of the Town’s staff (any additional costs for training should be detailed in the price module);
    • Include a comprehensive backup and disaster recovery strategy;
    • Leverage out-of-the-box functionality to minimize customization.

    The Town is interested in securing a solution that addresses the following capabilities, at a minimum, of a Financial System:

    1. General Ledger
    2. Accounts Payable
    3. Purchasing
    4. Accounts Receivable
    5. Cash Receipting
    6. Property Tax
    7. Utilities
    8. Citizen Portal (Access by citizenry to their AR, Property Taxes, Utility Billing accounts for inquiry and payment)
    9. Financial Reporting
    10. Budgeting

    The Town of The Blue Mountains is Canada’s second fastest growing municipality and serves as home to over 9,300 full-time residents, with an extensive part-time and seasonal population. Recognized as Ontario’s true four-season tourism and recreation destination, The Blue Mountains welcomes an additional 2.5 million visitors annually and offers a high-quality lifestyle that caters to families looking to build a solid foundation, adventurers looking to go off the beaten path and relaxation seekers taking in and experiencing the very best the area has to offer. Built on a strong foundation of agriculture and tourism, the success of the local economy has been driven largely by innovation and entrepreneurship across the sectors of agriculture, tourism, construction, small business and hospitality and service.

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 12 mois.

    Accords commerciaux

    • Accord de libre-échange canadien (ALEC)
    • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Town Of The Blue Mountains
    Adresse
    32 Mill Street PO Box 310
    Thornbury, Ontario, N0H2P0
    Canada
    Autorité contractante
    Purchasing The Blue Mountains
    Numéro de téléphone
    111-111-1111
    Adresse courriel
    purchasing@thebluemountains.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

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    Détails

    Langue(s)
    Français, Anglais
    Durée du contrat
    12 mois
    Méthode d'approvisionnement
    Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: