Town Hall Workspace Modernization - Furniture Procurement and Installation
Numéro de sollicitation BT-RFP 2024-03 CORP
Date et heure de clôture 2024/06/14 20:00 HAE
Date de la dernière modification
Description
The Town of Grimsby is seeking proposals from qualified vendors for the supply and installation of office systems furniture, meeting room and other associated furniture to replace existing workspace furniture systems at the Town Hall building, 160 Livingston Ave, Grimsby ON L3M 0J5.
Changing workstyles arising out of the Covid-19 pandemic and the general modernization of office environments has changed the way the Town works and similarly workstation requirements and amenity. The Town of Grimsby has embraced these changes and therefore now is at a point where refresh and reorganization of the office environment is required. This plan will see a new direction for workspaces, create the potential to address ongoing staff growth at the Town Hall building, create more effective workspaces, and provide better ergonomic and health and wellness attributes to the workspace environment for all staff.
Durée du contrat
La durée estimée du contrat sera de 36 mois.
Accords commerciaux
-
Accord de libre-échange canadien (ALEC)
-
Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)
Coordonnées
Organisation contractante
- Organisation
-
Town Of Grimsby
- Adresse
-
160 Livingston AvenueGrimsby, Ontario, L3M0J5Canada
- Autorité contractante
- Adrianne Marini
- Numéro de téléphone
- 111-111-1111
- Adresse courriel
- amarini@grimsby.ca
Détails de l'offre
Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers
Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.