Consulting Services for Owner Advocate/Project Manager-North Garage Replacement

Numéro de sollicitation 980-2022

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/02/15 13:00 HNE


    Description
    D4.1 The City is seeking to contract with an Owner Advocate/Project Manager (OAPM) to oversee all aspects of the development, design and construction of a Transit Bus Parking, Servicing, Maintenance and Repair Garage. The OAPM shall be the project management Consultant firm, along with their sub-Consultants, responsible for the delivery of services to the project.
    D4.2 Project Management is the comprehensive management and control of all aspects of the project through all phases of its life to achieve prescribed objectives defined in terms of schedule, aesthetics, functionality, initial cost, life cycle cost, quality and efficient and effective operations. Through the application of appropriate management techniques, the OAPM will direct and coordinate efforts of the project team to achieve the objectives of the project to meet the City’s requirements.
    D4.3 The Services required under this Contract shall consist of a successful delivery of the Project known as North Garage Replacement, which includes that it be delivered within the assigned scope, budget and schedule and the Project meets the quality of standards expected by the client groups, public and elected officials in accordance with the following:
    (a) Pre-Design Development as specified in D4.7;
    (b) Design Development as specified in D4.8;
    (c) Contract Document and Procurement Process as specified in D4.9;
    (d) Construction Services and Contract Administration as specified in D4.10; and
    (e) Post Construction Services as specified in D4.11.

      Bidding and Documents are available on http://www.merx.com. Fees may apply; See https://www.merx.com/public/pricing for more information.

      Durée du contrat

      La durée estimée du contrat sera de 0 mois, avec une date de début proposée du 2024/08/15.

      Accords commerciaux

      • Accord de libre-échange canadien (ALEC)
      • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)
      • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

      Former un partenariat avec une autre entreprise

      La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

      Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

      Coordonnées

      Organisation contractante

      Organisation
      The City of Winnipeg
      Adresse
      185 King Street
      Winnipeg, Manitoba, R3B 1J1
      Canada
      Numéro de téléphone
      204-986-3855
      Adresse courriel
      FAguirrePineda@winnipeg.ca
      Détails de l'offre

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      Admissibilité et conditions d’utilisation

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      Détails

      Langue(s)
      Anglais
      Méthode d'approvisionnement
      Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

      Soutien aux petites et moyennes entreprises

      Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

      Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

      Date de modification: