Entretien du système SAP Ariba

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  • le samedi, 23 november de 19h00 à 23h00 (heure de l’Est)

Wayfinding Consultation and Design Services for St. Boniface Hospital

Numéro de sollicitation WR-975-SB-22

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/10/24 13:00 HAE

Date de la dernière modification


    Description
    St. Boniface Hospital (SBH) is undertaking a wayfinding initiative to develop, design and implement improvements resulting in clear and comprehensive wayfinding for the purpose of providing patients, visitors and staff with an intuitive navigation system throughout the SBH Campus (see Appendix F which includes the SBH Campus Map detailing all interior and exterior areas found within the SBH Campus).  Additionally, the desire is to create ease of navigation that reduces stress on patients/visitors,  through improved wayfinding throughout buildings, walkways and tunnels at the SBH Campus.

    A Signage Standards Manual was developed for SBH in the initial stages of this wayfinding initiative.  See link to Signage Standards Manual below:
    https://stbonifacehospital.ca/files/Wayfinding-2021_1535_SB_StandardsManual_2021_08_10.pdf

    The scope of this RFP in relation to the multi-phased wayfinding initiative at SBH is to secure one (1) supplier to provide consulting and design services for the  assessment and design phase of this initiative (Phase 1), which focuses on  developing the specifications required for the fabrication and installation of new signage and other wayfinding elements throughout the Main Hospital within the SBH Campus, in accordance with the Signage Standards Manual previously developed for SBH. These services are to include directional wayfinding signage and other wayfinding elements such as floor decals, designed to assist patients, visitors, staff, and others with navigation to;

    (a)  various departments, units, elevator banks, staircases, washrooms, services, and other landmarks throughout the Main Hospital; and

    (b)  entrances and exits, including emergency exits and fire-exit routes.

    It is the intent to enter into an Agreement for a four (4) month term with one (1) proponent who will provide the services as identified in this RFP.  There will be an option to extend this Agreement for an additional two (2) month period at the sole discretion of the Purchaser, only if additional time is required to complete the specific services as detailed in this RFP.  The awarded Agreement is anticipated to commence January 16, 2023. 
     

     

      Bidding and Documents are available on http://www.merx.com. Fees may apply; See https://www.merx.com/public/pricing for more information.

      Durée du contrat

      La durée estimée du contrat sera de 4 mois, avec une date de début proposée du 2023/01/16.

      Accords commerciaux

      • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)

      Former un partenariat avec une autre entreprise

      La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

      Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

      Coordonnées

      Organisation contractante

      Organisation
      Shared Health Inc.
      Adresse
      WR0, 735 Notre Dame Avenue
      Winnipeg, Manitoba, R3E 0L8
      Canada
      Numéro de téléphone
      431-277-0894
      Adresse courriel
      jsmilianov@sharedhealthmb.ca
      Détails de l'offre

      Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

      Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

      Admissibilité et conditions d’utilisation

      Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

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      Détails

      Langue(s)
      Anglais
      Durée du contrat
      4 mois
      Méthode d'approvisionnement
      Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

      Soutien aux petites et moyennes entreprises

      Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

      Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

      Date de modification: