Customer Relationship Management Solution

Numéro de sollicitation RFP23InBC04

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/08/22 17:00 HAE


    Description
    The purpose of this RFP is to procure a cloud-based Customer Relationship Management (CRM) solution that InBC Investment Corp (“InBC”) can go live with basic CRM functionality and stabilize within 90 days of contract finalization, with a long term relationship established for continuous improvement.
    InBC is looking for a solution for managing its key stakeholders, including leads, applicants, recipients, and investors. A solution will need to handle traditional contact management capabilities including tracking touchpoints, storing customer files, managing workflows, and assigning employee tasks. There should also be the ability to manage and monitor an investment portfolio funnel while using non-traditional evaluation metrics. There will ideally be multiple-input avenues (web-form, email, direct) for its contact management and investment funnel.
     

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres
    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    InBC Investment Corp
    Adresse courriel
    Procecon@gov.bc.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais