Notice of Intent: Water Quality Investigation at all FHA acute sites

Numéro de sollicitation 6457

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/09/09 17:59 HAE


    Description
    Notice of Intent
    Water Quality Investigation at all FHA acute sites (extension of water quality advisory support)
    Document Number: 008NOI22EZ

    Fraser Health Authority (FH) intends to execute the contract with AECOM Canada Ltd. for Water Quality advisory support services for the Lead in Drinking Water Investigation (LDWI) at all FHA acute sites
    The maximum value of this contract will be $111,040 - plus tax. FH has chosen not to complete a Request for Proposal (RFP) process but negotiate the contemplated contract for the following reasons:
    • AECOM Canada Ltd. has performed similar Water Quality Sampling (WQS) services on several FH acute and Long Term Care (LTC) facilities.
     
    • Since September 2020, AECOM Canada Ltd. has been undertaking WQS services for FH and is the Consultant of FH for its LDWI due diligences for all its acute care facilities and selected LTC facilities. The preliminary findings indicate the need for further water sampling and mitigation work is required in order to properly ensure all areas of identified potential concerns associated with the site are at low risk.
     
    • AECOM Canada Ltd. has established working relationships with FH LDWI project team and stakeholders.
     
    • AECOM Canada Ltd. has knowledge of existing systems and infrastructure of FH including LMH, ERH, and QPCC.
     
    • AECOM Canada Ltd. is registered and complies with all applicable WorkSafe BC regulations.
    • AECOM Canada Ltd. has Commercial General Liability insurance coverage in an amount not less than $2,000,000 inclusive per occurrence against bodily injury, personal injury and property damage.
       
    • AECOM Canada Ltd. carries professional liability insurance in an amount not less than $2,000,000.

       
    Consultants may challenge this decision by sending an email to Elizabeth Zhu by September 9, 2022 – 15:00 hours local time.
    Provide proof showing your experience related to the requirements defined in this Notice of Intent. Only challenges from qualified Consulting firms will be reviewed.


    Elizabeth Zhu
    Manager, Facilities Management Procurement


    Fraser Health
    Central City Tower
    Suite 400, 13450 102nd Avenue
    Surrey, B.C. V3T 0H1
    Email:  Elizabeth.Zhu@fraserhealth.ca

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Fraser Health Authority
    Autorité contractante
    Elizabeth Zhu
    Adresse courriel
    Elizabeth.Zhu@fraserhealth.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

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    Date de modification: