RFP 22-025 EDUCATION AND LEARNING APPLICATION

Numéro de sollicitation 22-025

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/10/26 16:00 HAE


    Description
    Please be advised that Grand River Hospital has posted RFP # 22-025 – EDUCATION AND LEARNING APPLICATION on MERX. The RFP posting can be found here: https://www.merx.com/solicitations/open-bids/EDUCATION-AND-LEARNING-APPLICATION/0000233117?origin=0

    The hospital intends to select one (1) vendor for contract award. If Proponents subcontract any part of the services, the Successful Proponent will assume the overall coordination and responsibility for the work of the subcontractors.

    Grand River Hospital is a member of MMC and the CAN Health Network and by participating in this RFP, each Proponent acknowledges and agrees that any current or future member of the CAN Health Network, current or future Mohawk Medbuy members may purchase goods and/or services from the agreement resulting from this RFP, on the same terms and conditions as the purchasing organization listed above.

    Submissions are due October 26, 2022 by 4:00 PM EST time.
    The Hospital may amend any of the RFP Timetable dates and/or times, in their sole discretion. All RFP amendments will be posted on MERX.

    Description of Project/Deliverables
    Participating Purchasers are in need of a solution that offer its learners an education and learning application that engages them through short modules to absorb content and reinforce their understanding of key concepts through the application of adult learning principles. This solution is not intended to replace the current LMS, but to be used in conjuction to improve learner experience and concept retention.
    The tool should captivate learners by presenting general and department specific content in short bursts that can be consumed in less than 10 minutes.  The solution should incorporate adult learning principles in the design and development of the learning experience to reinforce knowledge acquisition and easy recall so that new knowledge can be applied with confidence. 

    Most importantly, the solution should make it simple for any author to create content within the solution without extensive programming knowledge or experience.
    Term of Agreement
    The proposed contract is for a one (1) year term, with an option to renew the agreement for an additional five (5) one-year option periods at the Purchasers’ discretion and subject to mutual negotiation and written agreement.
    How to Access RFP Documents
    All RFP details can be accessed on the MERX platform.
    Proposed solutions are to be submitted in the GRH Bonfire Portal.

    All questions and communications regarding this RFP must be directed in writing via email to the RFP Coordinator listed below. 
    Sarah Renforth, Senior Buyer
    RFP Coordinator - Grand River Hospital Corporation
    Purchasing Department
    Phone: 226-751-6153
    Email: sarah.renforth@grhosp.on.ca
     

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Provincial Health Services Authority (Incl. BCCSS)
    Autorité contractante
    Jared Husdon
    Adresse courriel
    jared.husdon@phsa.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

    Les informations peuvent être disponibles sur une autre source avant d'être disponibles sur AchatsCanada. Vous avez peut-être reçu ces informations via un distributeur tiers. Le gouvernement du Canada n'est pas responsable des avis d'appel d'offres ou des documents et pièces jointes qui ne sont pas accédés directement à partir d’AchatsCanada.canada.ca.

    Les appel d'offres ou avis d'attribution du gouvernement du Canada sont titulaire d’une licence du gouvernement ouvert - Canada qui régit son utilisation. Les documents de sollicitation et / ou les pièces jointes à l'appel d'offres sont protégés par le droit d'auteur. Veuillez consulter les conditions d’utilisation pour obtenir plus d'information.

    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: