ON-0002235 - Enterprise Contact Centre Platform
Numéro de sollicitation BC203577
Date de publication
Date et heure de clôture 2024/09/19 17:00 HAE
Description
The objective of this RFP is for the BC Financial Services Authority (BCFSA) to select a qualified vendor to provide a cloud-based contact centre technology that includes the following services:
The solution should align with our specific technical requirements, data management protocols, and compliance standards.
The initial term of the Contract will be three (3) years, with the option to renew the contract for five (5) additional one (1) year periods, at the sole discretion of BCFSA.
- Provision and maintenance of a cloud-based contact centre technology platform in Canada with the capability to integrate with the full Microsoft ecosystem.
- Design and implementation of a contact centre technology solution that is aligned with BCFSA’s business objectives.
The solution should align with our specific technical requirements, data management protocols, and compliance standards.
The initial term of the Contract will be three (3) years, with the option to renew the contract for five (5) additional one (1) year periods, at the sole discretion of BCFSA.
Durée du contrat
La durée estimée du contrat sera de 36 mois.
Accords commerciaux
-
Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres
Coordonnées
Organisation contractante
- Organisation
-
BC Financial Services Authority
- Adresse courriel
- procurement@bcfsa.ca
Détails de l'offre
Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers
Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.