Notice of Intent Research Ethics

Numéro de sollicitation BC190307

Date de publication

Date et heure de clôture 2024/03/22 18:00 HAE


    Description
    Notice of Intent 23-017
     
    Summary Details:
    Summary Details:

    Notice is hereby given by Capilano University of its intent to direct award a service contract to continue to support the development of our marketing campaign.

    The proposed work/service is a continuation of Contract #23-017 being carried out by Dr. Chris Turner. The current contract value is $65,645.00 and will expire October 30, 2020.

    The term of the contract will be in conjunction with the current contract starting on September 09, 2020 until to October 30, 2020. The cumulative value of the contract throughout the full term will not exceed a contract value of $149,137.50.

    The contractor has extensive knowledge of our brand and has developed a campaign platform for our upcoming recruitment season (launching in October 2020). The work developed to date is:

    Evolution of tone, art direction and strategic positioning.
    Development of communication framework and media plan, outlining the customer's journey and identifying key messages, media tactics, KPIs and how we will measure.
    Scripts and proofs-of-concept for the key assets needed for the campaign (digital / print / motion / video).

    The terms of services will include:

    · Production oversight and coordination of one commercial video (including one :30-60sec video exported for digital use), including:
    · Conducting a bid for production partners
    · Guiding the pre-production for the video (casting, location scouts, planning) and working with the production partner to finalize the director's treatment
    · Establishing director's treatment, overseeing the production and directing the shoot.
    · Coordinating specialized vendors through the video edit, audio session and sound design.
    · Producing working files and assets, including Facebook, Instagram, Youtube and Out-of-Home files.

    The parties did not call for contractor proposals at this juncture for the following reason:
    · The parties acknowledge that this contractor has historical knowledge of the project and brand which is required to deliver this project for the established deadline.

    ***** Key milestones for our production schedule includes: *****
    · Finalized production plan and budget September 11th.
    · Asset production beginning September 14th.
    · Integrated campaign trafficked and delivered for October 19th.


    Contractors wishing to challenge this decision should submit a letter of objection no later than 3 p.m. (local time) on September 08, 2020 to:

    Capilano University
    2055 Purcell Way, North Vancouver BC, V7J 3H5
    Attention: Shawn Landry
    E-Mail: slandry@capilanou.ca

    The letter must outline the reasons for your objection and must demonstrate your ability to perform the contemplated work as Strategic Planning consultant, demonstrated through related experience and availability. These items will be the criterion used to determine whether you will be considered for this contract.

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Capilano University
    Adresse courriel
    slandry@capilanou.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

    Les informations peuvent être disponibles sur une autre source avant d'être disponibles sur AchatsCanada. Vous avez peut-être reçu ces informations via un distributeur tiers. Le gouvernement du Canada n'est pas responsable des avis d'appel d'offres ou des documents et pièces jointes qui ne sont pas accédés directement à partir d’AchatsCanada.canada.ca.

    Les appel d'offres ou avis d'attribution du gouvernement du Canada sont titulaire d’une licence du gouvernement ouvert - Canada qui régit son utilisation. Les documents de sollicitation et / ou les pièces jointes à l'appel d'offres sont protégés par le droit d'auteur. Veuillez consulter les conditions d’utilisation pour obtenir plus d'information.

    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: