Entretien du système SAP Ariba

En raison d'entretien planifié, SAP Ariba ne sera pas disponible aux heures indiquées ci-dessous. Nous nous excusons pour tout inconvénient.

  • le samedi, 23 november de 19h00 à 23h00 (heure de l’Est)

DCH Emergency Switchgear Repairs

Numéro de sollicitation 187782

Date de publication

Date et heure de clôture 2024/01/29 14:00 HNE


    Description
    Notice is hereby given that Northern Health Authority (the “Health Authority”), through their collective agent Provincial Health Services Authority (“PHSA”), intends to directly award a Contract to the following supplier to provide Emergency Switchgear Repair for Dawson Creek Hospital - DCH for a one-time repair of an estimated value of $94,405.00.

    Magna IV
    1103 Parsons Road SW
    Edmonton, AB Canada

    T6X 0X2

    In accordance with applicable trade agreements, PHSA, as agent for the Northern Health Authority has chosen not to proceed with a competitive process for the following reason:
    • The goods or services can be supplied only by the selected supplier and no alternative or substitute exists for the following reason:
    To ensure compatibility with existing goods and to maintain specialized goods that must be maintained by the certified service provider of those goods. There is a sense of emergency because recent failure of this equipment was fixed just as temporary solution and this needs to be done as soon as possible to work on longer period, as permanent solution.
    Rationale
    This is highly skilled work. To our knowledge there is no vendor in Prince George North area capable of taking on this work. Any other vendor from any other location would have to spend significant time trying to come up to speed and perform trouble shooting which Magna IV has already gone through.
     
    1. Magna IV has completed some emergency preliminary work to ensure compatibility with existing products and systems;
    2. due to an absence of competition for technical and distance reasons.

    To ensure the continued supply of these essential products/services to the Northern Health Authority with stable pricing, we will direct award the above non-volume committed contract.

    Vendors who wish to challenge this decision should submit a detailed written objection for the attention of Spomenko Eremija, Buyer by email to Spomenko.eremija@phsa.ca before 11:00am Pacific Time, January 29, 2024. PHSA will review all issues received by this date and provide due consideration to each objection.  
    Please Reference File: # PHSA 13494 on all written correspondence.

    Spomenko Jeremy Eremija
    Buyer, Facilities
    Category Management, PHSA Procurement 
    Provincial Health Services Authority

    Office: 1795 Willingdon Avenue, Burnaby, BC V5C 6E3

    Phone: 604-297-8921 | spomenko.eremija@phsa.ca | www.phsa.ca
     

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Northern Health Authority
    Autorité contractante
    Spomenko Eremija
    Adresse courriel
    spomenko.eremija@phsa.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: