Entretien du système SAP Ariba

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  • le samedi, 23 november de 19h00 à 23h00 (heure de l’Est)

RFSQ 22-006 IT Professional Consulting Services (2024 Intake)

Numéro de sollicitation 187148

Date de publication

Date et heure de clôture 2025/01/01 02:45 HNE

Date de la dernière modification


    Description
    This Request for Supplier Qualifications (“RFSQ”) is an invitation by the Corporation of the District of Saanich (the “District”) to prospective respondents to qualify in accordance with Evaluation of Responses (Part 2) for eligibility to provide Information Technology Professional Consulting Services as further described in Section A of the RFSQ Particulars (Appendix C) (the “Deliverables”).
    The District is issuing this RFSQ (2024 Intake) to qualify suppliers with the experience to provide professional Information Technology (“IT”) consulting services on an “as and when requested” basis for the District in the following six (6) Service Categories:
    1. Business Advisory
    2. Procurement and Negotiations
    3. IT Systems Development
    4. IT Systems Operations (Infrastructure)
    5. Program and Project Management
    6. Business Analysis
    The qualified suppliers meeting the requirements and conditions in the RFSQ process will be invited to enter into a Master Framework Agreement and placed on the Qualified Supplier Roster. As further detailed in section 2.6, the District intends to rely on the Qualified Supplier Roster as the method to procure the bulk of its IT Professional Consulting Services requirements. Purchasing Services will manage and administer the Master Framework Agreement and Qualified Supplier Roster on behalf of the District.
    Please be aware that all submissions to this RFSQ must be made by email to purchase@saanich.ca .
    This is the “annual” 2024 Intake to onboard new suppliers.
    This RFSQ (2024 Intake) is open to any new suppliers wishing to apply to be included in the Qualified Supplier Roster and Suppliers presently on the Qualified Supplier Roster that want to apply for new categories or any categories they were not pre-qualified.
    NOTE: If a supplier is currently qualified and on the Qualified Supplier Roster and satisfied with their service categories, no action is required, and you do NOT need to re-apply.

     

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Corporation of the District of Saanich
    Adresse courriel
    purchase@saanich.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

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    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: