BC Parks Social Media Content Strategy
Numéro de sollicitation 185661
Date de publication
Date et heure de clôture 2023/12/16 02:45 HNE
Description
The BC Parks Engagement, Education and Enhancements (EEE) Team is seeking a contractor to develop a social media content strategy for its existing channels – Facebook, Instagram, and blog.
BC Parks aims to inspire the public to connect to parks through the content we post on our three social media channels. The strategy will be built off of existing social media approaches that our team has developed.
It will be informed by research, current best practices, and interviews with BC Parks staff to gain an understanding of existing approaches, processes, roles, and team dynamics and capacities.
BC Parks aims to inspire the public to connect to parks through the content we post on our three social media channels. The strategy will be built off of existing social media approaches that our team has developed.
It will be informed by research, current best practices, and interviews with BC Parks staff to gain an understanding of existing approaches, processes, roles, and team dynamics and capacities.
Durée du contrat
La durée estimée du contrat sera de 3 mois.
Accords commerciaux
-
Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres
Coordonnées
Organisation contractante
- Organisation
-
BC Parks - Provincial Services Branch
- Autorité contractante
- Elyse Curley
- Adresse courriel
- Elyse.Curley@gov.bc.ca
Détails de l'offre
Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers
Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.