Entretien des systèmes SAP Ariba et Fieldglass

Toutes les plateformes SAP seront hors service pour entretien planifié aux heures indiquées ci-dessous. Nous nous excusons pour tout inconvénient.

  • SAP Ariba le vendredi 28 juin de 14h00 à 30 juin 0100h (heure de l'Est)
  • SAP Fieldglass le vendredi, 28 juin de 23h00 à 29 juin 2100 (heure de l’Est)

Public Works Building Construction Management

Numéro de sollicitation BC173647

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/08/11 17:00 HAE

Date de la dernière modification


    Description
    The City of Prince Rupert (the "City") is seeking proposals from qualified proponents (the "Proponents") in response to this request for proposals (the "RFP") for the provision of the Services to be carried out within the schedule provided by the Construction Manager to the City, and accepted by the City, pursuant to the Agreement, and if applicable, the performance of the Work, to be carried out in accordance with the Construction Contract, for the conversion of a former car dealership into a new Public Works office building (the "Project"). 
    The City has signed a lease for the property at 1001 Chamberlin Avenue, Prince Rupert, British Columbia for the purpose of relocating Public Works personnel and operations to that site.
     Project Scope
    The City’s engagement of a Construction Manager seeks to involve industry expertise early with the Owner and its representatives in identifying efficiencies and scoping the Project works within the City’s budget.

    Method of Construction
    The City intends to enter initially into a Construction Management for Services Agreement with the Successful Proponent, and at its sole discretion, the City may proceed with converting the Construction Management Services Agreement directly into a Stipulated Price Construction Contract (CCDC-2 2020) as amended by the City’s supplementary conditions.

    Information Meeting
    An optional meeting ("Information Meeting") for Proponents will be held at the following time and location:
    Date: July 12, 2023
    Time: 2:00 pm July 12, 2023
    Location: Virtual

    The Information Meeting will include information regarding an overview of the Project and RFP requirements and an overview of the background documents. 
    Proponents are required to pre-register and shall contact the Contact Person (as defined at section C.5 Enquiries of this Part C – Instructions and Information for Proponents) by the end of business day 24 hours before the scheduled date for the Information Meeting to provide details on the number and names of individuals attending and obtain the meeting invite.
    A written summary of the responses to questions raised during the Information Meeting will be distributed to all Proponents at the discretion of the City through BC Bid.
     Closing Date and LocationProposals must be received by 2:00 PM on August 1, 2023 ("Closing") via BC Bid.
     

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    City of Prince Rupert
    Adresse
    424 3 Ave W
    Prince Rupert, British Columbia, V8J 1L3
    Canada
    Autorité contractante
    Jon Vandenbrink
    Adresse courriel
    jon.vandenbrink@princerupert.ca
    Adresse
    424 3 Ave W
    Prince Rupert, British Columbia, V8J 1L3
    Canada
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: