Grandview Heights Area 3 – Sanitary Siphon

Numéro de sollicitation BC16-564A

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/12/21 17:00 HNE


    Description
    REQUEST FOR EXPRESSION OF INTEREST / STATEMENT OF QUALIFICATIONS 

    Introduction

    You are invited by the Cressey (Grandview Heights) Development LLP to submit a Request for Expression of Interest / Statement of Qualifications, (RFEI / SOQ), for the pre-qualification to provide construction
    services for the Grandview Heights Area 3 - Sanitary Siphon. The Work to be constructed will be completed in one phase under one lump sum price contract. This RFEI/SOQ submission will be used to shortlist
    contractors. Proponent submissions will be reviewed by an Evaluation Team consisting of representatives from both the City of Surrey and the Owner and recommendations are subject to approval by the GM of
    Engineering.

    The extents of the work are shown on the Overall Key Plan in Appendix C. The work includes construction of the following items:
    · Siphon inlet chamber at the intersection of 16 Avenue & 172 Street complete
    with odour control system
    · Electrical and mechanical works within the siphon inlet chamber
    · Siphon outlet chamber near the intersection of 14 Avenue & 168 Street complete
    with odour control system
    · Approximately 1200m of 300mm and 450mm HDPE twin sanitary siphon sewer
    within 172 Street, 14 Avenue, and 168 Street
    · Approximately 40m of 600mm gravity sanitary trunk sewer
    · Erosion and Sediment Control during construction
    · Road restoration
    · Surface works including grading and landscape wall works as required to
    facilitate the final proposed grades of the inlet chamber site.

    Instructions To Proponents

    Closing Date and Address for Request for Expression of Interest / Statement of Qualifications Delivery

    All RFEI / SOQ's to be received by the office of:

    Aplin & Martin Consultants Ltd
    201 – 12448 82 Avenue
    Surrey, British Columbia
    V3W 3E9
    Attn: Gary Padam, P.Eng. and John Robbie, P.Eng.
    Email: gpadam@aplinmartin.com
    jrobbie@aplinmartin.com
    Email submissions are preferred.

    All RFEI / SOQ's on or before 2:00 PM on the following date (the "Closing Date"):

    Closing Date: December 21, 2022
    Office Hours: 8:30 a.m. - 4:30 p.m.

    Inquiries

    All inquiries related to this request for RFEI / SOQ should be directed in writing to the person named below (the "Owner Representative"). Information obtained from any person or source other than the Owner Representative may not be relied upon.

    Gary Padam, P.Eng.
    Aplin & Martin Consultants Ltd
    201 – 12448 82 Avenue
    Surrey, British Columbia
    V3W 3E9
    Email: gpadam@aplinmartin.com

    Inquiries should be made no later than December 16, 2022 at 4:30pm. The Owner reserves the right not to respond to inquiries made after that time. Responses will be issued as Addendum on BCBid.

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    City of Surrey
    Adresse courriel
    gpadam@aplinmartin.com
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

    Les informations peuvent être disponibles sur une autre source avant d'être disponibles sur AchatsCanada. Vous avez peut-être reçu ces informations via un distributeur tiers. Le gouvernement du Canada n'est pas responsable des avis d'appel d'offres ou des documents et pièces jointes qui ne sont pas accédés directement à partir d’AchatsCanada.canada.ca.

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: