Council Chambers & Community Rooms Multimedia Refresh

Numéro de sollicitation BC1220-030-2022-041

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/02/22 18:00 HNE

Date de la dernière modification


    Description
    REQUEST FOR PROPOSALS

    SPECIFICATIONS OF GOODS AND SCOPE OF SERVICE


    This project covers the multimedia refresh of the Council Chamber, Committee Room 1E and Community Room 2E. It requires the successful Proponent to propose and provide professional audio-visual equipment redesign that meets all the requirements listed herein. The successful proponent will be responsible to supply the Goods, redesign the electrical system to accommodate the Goods, and install the Goods as per the electrical redesign. The Proponent is to do any remediation such as carpentry or millwork, data network cabling, electrical cabling, coring, structural and aesthetic improvements, as necessary.

    The period of construction is anticipated to be strictly between August 7 to September 8, 2023. Council meetings will resume on September 11, 2023; therefore, all work including testing and clean up must be done on or before September 8, 2023. All dates are subject to scheduling of City Council meetings.

    INFORMATION MEETING

    An information meeting will be hosted by the City Representative to discuss the City’s requirements under this RFP (the “Information Meeting”). Attendance at this Information Meeting is a mandatory requirement in order to submit a proposal. At the time of issuance of this RFP a meeting has been scheduled as follows:

    When: January 10, 2023
    Where: 13450 104th Avenue, Surrey, B.C. (Meet in atrium in front of Council Chambers)
    Time: 8:30 AM to 12:00 PM

     ADDITIONAL INFORMATION MEETING
     A second (two-part) Information Meeting has been scheduled as follows. Please RSVP to this Information Meeting at purchasing@surrey.ca if you plan to attend on either of the dates.Part 1 - Room 2EWhen: January 23, 2023
    Where: 13450 104th Avenue, Surrey, B.C. (Meet in atrium in front of Council Chambers)
    Time: 1:30 PM to 2:30 PM

    Part 2 - Room 1E & Council Chambers
    When: January 25, 2023
    Where: 13450 104th Avenue, Surrey, B.C. (Meet in atrium in front of Council Chambers)
    Time: 1:00 PM to 3:00 PM

    ADDENDA


    If the City determines that an amendment is required to this RFP, the City Representative will issue a written addendum by posting it on the BC Bid Website at www.bcbid.gov.bc.ca the “BC Bid Website”) and the City Website at www.surrey.ca (the “City Website”) that will form part of this RFP. It is the responsibility of Proponents to check the BC Bid Website and the City Website for addenda. The only way this RFP may be added to, or amended in any way, is by a formal written addendum. No other communication, whether written or oral, from any person will affect or modify the terms of this RFP or may be relied upon by any Proponent. By delivery of a Proposal, Proponent is deemed to have received, accepted and understood the entire RFP, including any and all addenda.

    All inquiries related to this RFP should be directed in writing to purchasing@surrey.ca 

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    City of Surrey
    Autorité contractante
    Sunny Kaila
    Adresse courriel
    purchasing@surrey.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

    Les informations peuvent être disponibles sur une autre source avant d'être disponibles sur AchatsCanada. Vous avez peut-être reçu ces informations via un distributeur tiers. Le gouvernement du Canada n'est pas responsable des avis d'appel d'offres ou des documents et pièces jointes qui ne sont pas accédés directement à partir d’AchatsCanada.canada.ca.

    Les appel d'offres ou avis d'attribution du gouvernement du Canada sont titulaire d’une licence du gouvernement ouvert - Canada qui régit son utilisation. Les documents de sollicitation et / ou les pièces jointes à l'appel d'offres sont protégés par le droit d'auteur. Veuillez consulter les conditions d’utilisation pour obtenir plus d'information.

    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: