1220-030-2022-007 - Supply, Maintenance and Support of Parking Management System

Numéro de sollicitation 1220-030-2022-007

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/08/18 18:00 HAE


    Description
    REQUEST FOR PROPOSALS

    SPECIFICATIONS OF GOODS AND SCOPE OF SERVICES

    The Goods and Services include without limitation the provision of skilled labour, materials, supplies and
    equipment if necessary, to provide, support and maintain a fully integrated parking management system
    which includes support and maintenance of parking equipment and any other requirements as more
    particularly described in this Schedule A including Schedules A-1, A-2, A-3 and A-4 (collectively, the
    “Goods and Services”).

    A brief description of the Goods and Services include:

    (a) Provision/support of virtual parking permit system that integrates with existing pay
    stations, registration kiosks, mobile payment applications, and LPR system; and
    (b) Support and maintenance of the Parking Management System.

    INFORMATION MEETING 

    An information meeting may be hosted by the City Representative to discuss the City’s requirements
    under this RFP (the “Information Meeting”). While attendance is at the discretion of Proponents,
    Proponents who do not attend will be deemed to have attended the Information Meeting and to have
    received all of the information given at the Information Meeting. At the time of issuance of this RFP
    a meeting has been scheduled as follows:

    When: Tuesday, August 2, 2022
    Where: Video/Phone Conference - Team Meeting
    Time: 11:00 a.m. (PST)

    Proponents interested in participating in this Information Meeting should
    email their request to purchasing@surrey.ca no later than July 29, 2022.

    ADDENDA

    If the City determines that an amendment is required to this RFP, the City Representative will
    issue a written addendum by posting it on the BC Bid website at www.bcbid.gov.bc.ca and the
    City website at www.surrey.ca (collectively, the “Websites”), and upon posting, any addenda will
    form part of this RFP. It is the responsibility of Proponents to check the Websites for addenda.
    The only way this RFP may be added to, or amended in any way, is by a formal written addendum.
    No other communication, whether written or oral, from any person will affect or modify the terms
    of this RFP or may be relied upon by any Proponent. By delivery of a Proposal the Proponent is
    deemed to have received, accepted and understood the entire RFP, including any and all
    addenda.

    All inquiries related to this RFP should be directed in writing to purchasing@surrey.ca

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    City of Surrey
    Autorité contractante
    Sunny Kaila
    Adresse courriel
    purchasing@surrey.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

    Les informations peuvent être disponibles sur une autre source avant d'être disponibles sur AchatsCanada. Vous avez peut-être reçu ces informations via un distributeur tiers. Le gouvernement du Canada n'est pas responsable des avis d'appel d'offres ou des documents et pièces jointes qui ne sont pas accédés directement à partir d’AchatsCanada.canada.ca.

    Les appel d'offres ou avis d'attribution du gouvernement du Canada sont titulaire d’une licence du gouvernement ouvert - Canada qui régit son utilisation. Les documents de sollicitation et / ou les pièces jointes à l'appel d'offres sont protégés par le droit d'auteur. Veuillez consulter les conditions d’utilisation pour obtenir plus d'information.

    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: