Entretien des systèmes SAP Ariba et Fieldglass

Toutes les plateformes SAP seront hors service pour entretien planifié aux heures indiquées ci-dessous. Nous nous excusons pour tout inconvénient.

  • SAP Ariba le vendredi 28 juin de 14h00 à 30 juin 0100h (heure de l'Est)
  • SAP Fieldglass le vendredi, 28 juin de 23h00 à 29 juin 2100 (heure de l’Est)

Document Management and Support Services

Numéro de sollicitation MVRA-CA-DMSS-2022

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/12/08 16:00 HNE

Date de la dernière modification


    Description
    The Consumer, Registry, and Strategic Services Division is responsible for document management services for the Motor Vehicles and Registries Administration Branch, Land Titles and Surveys Branch, and Business and Vital Event Registries Branch, which includes the Vital Statistics Registry, Corporate Registry and Personal Property Registry. These business areas ensure the integrity of Alberta’s registries, regulate industries, and enforce standards of conduct to safeguard equitable, efficient and effective functioning of the market. They are also responsible for a broad range of information, services and records related to the ownership of land and personal property, including motor vehicles, and the issuance of driver’s licences and identification cards, certificates for life events such as birth, marriage and death, and the articles incorporation of corporations and non-profit organizations. The Consumer, Registry, and Strategic Services Division is also responsible for governance of Alberta’s network of private registry agents, ensuring that products and services are readily available to Albertans. The Shared Services Division manages the Employee Records Access (“ERA”) application. ERA is a content management system that was first setup in 2006 to accommodate a large back-file digitization project. It houses employee personnel files for all Government of Alberta (GoA) employees. It is accessible by authorized GoA employees, specifically personnel within the areas of Human Resources, Pay and Benefits and Finance, and internal GoA auditors or the Auditor General of Alberta. Access is gained through the internet with a secure connection using a web browser. This allows for easy and efficient access to employee personnel files. Several initiatives are underway to modernize service delivery, including an expansion of current applications for services provided by Land Titles and implementation of a common eService portal to enable online registry services for Albertans. These and other initiatives may impact the Services during the Term. The following document management and support services are required and are outlined in the RFP: Document reception services (Edmonton and Calgary); Digital imaging services; Vital Statistics Registry support services, including certificate production, death and stillbirth event screening, completion of service requests from queues, and technical support services; Corporate Registry support services, including searches, returned mail inserts and processing, and corporate fiche conversion as required; Land Titles Registry support services, including registration support and technical support; Hosting and maintaining digitization application; Revenue handling services; Call box management services; and Document imaging and application support services for the Employee Records Administration (ERA) application.

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 36 mois, avec une date de début proposée du 2023/07/01.

    Accords commerciaux

    • Accord de libre-échange canadien (ALEC)
    • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Entreprises intéressées par un partenariat pour cet appel d'offres :
    Remarque : Il se peut que l'information ne soit pas disponible en anglais et en français. Ceci est parce que la Loi sur les langues officielles ne s'applique pas.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Motor Vehicles and Registries Administration
    Adresse
    10365 97 Street NW
    Edmonton, Alberta, T5J 3W7
    Canada
    Autorité contractante
    Agnes Connors
    Numéro de téléphone
    (780)427-6238
    Adresse courriel
    Agnes.Connors@gov.ab.ca
    Adresse
    10365 - 97 Street NW
    Edmonton, Alberta, T5J 3W7
    Canada
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Admissibilité et conditions d’utilisation

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    Détails

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: