The Provision of Neonatal Supplies for the Province of Manitoba

Numéro de sollicitation CC-CH-0001-MB

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/06/15 00:30 HAE

Date de la dernière modification


    Description
    This Request for Tender (the “RFT”) is an invitation by the Coordinating Entity to prospective bidders to submit bids for CC-CH-0001-MB-23, The Provision of Neonatal Supplies for the Province of Manitoba as further described in Section A of the RFT Particulars (Appendix D) (the “Deliverables”) for a fixed term of five (5) Years.
    The Coordinating Entity, as identified on the cover page, is issuing this RFT and administering the RFT process on behalf of the Purchaser(s) identified in Section B – Material Disclosures of the RFT Particulars (Appendix D).
    The purpose of this RFT is to establish an Agreement between one or more Selected Bidder (s) and Shared Health and the designated sites to provide the products as outlined in this RFT which may include consignment with the understanding that an invoice cannot be issued for those goods until the goods are used.  Bidders are advised that should it be determined that other Sites within the regional health authorities within Manitoba and/or other public entities within the Province of Manitoba will require the same or similar products as outlined in this RFT for the purposes of ensuring compatibility, Shared Health may not issue another competitive bid.
    If the Bidder agrees at the time of bid submission, there will be the option to extend the awarded Agreement(s) for two (2) additional terms of one (1) year.  The awarded Agreement(s) are anticipated to commence November 1, 2023. This RFT may be awarded in whole or in part based upon the best economic interests of the designated sites, and in accordance with the evaluation criteria as outlined.

      Bidding and Documents are available on http://www.merx.com. Fees may apply; See https://www.merx.com/public/pricing for more information.

      Durée du contrat

      La durée estimée du contrat sera de 60 mois.

      Accords commerciaux

      • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)

      Former un partenariat avec une autre entreprise

      La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

      Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

      Coordonnées

      Organisation contractante

      Organisation
      Shared Health Inc.
      Adresse
      WR0, 735 Notre Dame Avenue
      Winnipeg, Manitoba, R3E 0L8
      Canada
      Autorité contractante
      Randell Baldonado
      Numéro de téléphone
      431-373-6343
      Adresse courriel
      rbaldonado@sharedhealthmb.ca
      Détails de l'offre

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      Admissibilité et conditions d’utilisation

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      Détails

      Langue(s)
      Anglais
      Durée du contrat
      60 mois
      Méthode d'approvisionnement
      Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

      Soutien aux petites et moyennes entreprises

      Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

      Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

      Date de modification: