Entretien du système SAP Ariba

En raison d'entretien planifié, SAP Ariba ne sera pas disponible aux heures indiquées ci-dessous. Nous nous excusons pour tout inconvénient.

  • le samedi, 23 november de 19h00 à 23h00 (heure de l’Est)

(23-1641) Investment Recovery Information System (IRIS)

Numéro de sollicitation 23-1641

Date de publication

Date et heure de clôture 2024/04/30 13:04 HAE

Date de la dernière modification


    Description
    1. This Request for Proposal (RFP) opportunity is open to all interested vendors. 2. Scope & Summary: The City is seeking proposals from experienced Proponents to provide and implement a comprehensive surplus management system. The system will enable the city to efficiently the collection, tracking and resale or disposal of surplus assets, The selected vendors will be responsible for the following: 1. Install and configure the surplus asset management system on City infrastructure or provide a cloud-based solution tailored to our specific needs; 2. Migrate existing asset data to the new system; 3. Provide maintaining of all information related to surplus management in one system; 4. Provide multiple methods of resale, redistribution, and disposal such as: online sale, auction, auction sale by vendor, in person, sale to other BU, donation; 5. Provide a user-friendly online commerce site with online auction capabilities for online sales; 6. Provide mobile Point of Sale (POS) for Investment Recovery in person sales; 7. Provide approval workflow processes, automated notifications, and asset tracking; 8. Implement features for asset evaluation; 9. Provide an ability to conduct disposal process; 10. Provide access to City’s third-party auction partners to the proposed solution (to view, enter and modify assets transitioned to action partners for auction sales); 11. Provide compliance with finance regulatory requirements; 12. Provide audit trail capabilities and real-time reports to track asset performance and financial outcomes; 13. Integrate with existing systems such as, but not limited to, PeopleSoft FSCM, Moneris, iNovah, Asset work system M5, Power BI reporting; 14. Provide comprehensive training to our staff on system usage, administration, and best practices; 3. This procurement process is not intended to create, and will not create, a formal, legally binding bidding process. It will instead be governed by the law applicable to direct commercial negotiations. 4. Unless specified otherwise elsewhere in the Information Table under Agreement(s), Terms, Renewal and Proof of Concept (PoC), it is The City’s intention to enter into an Agreement with only one (1) legal entity. The Agreement may include a PoC for a period to be specified in the Information Table. The term of the Agreement will be for an initial term of three (3) years and may be renewed for two (2) additional two (2) year terms for a potential term of seven (7) years. Other agreement(s) related to the use or maintenance and support of any of the Deliverables may also be negotiated and executed.”

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 36 mois, avec une date de début proposée du 2024/01/01.

    Accords commerciaux

    • Accord de libre-échange canadien (ALEC)
    • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    The City of Calgary
    Adresse
    677- 25 Ave. S.E. – Building U
    Calgary, Alberta, T2G 4K8
    Canada
    Autorité contractante
    Myles Genyk
    Numéro de téléphone
    (403) 268-4828
    Adresse courriel
    Myles.Genyk@calgary.ca
    Adresse
    677 25 Ave SE
    Calgary, Alberta, T2P2Ms
    Canada
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Admissibilité et conditions d’utilisation

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    Détails

    Type d’avis
    Demande de propositions
    Langue(s)
    Anglais
    Région(s) de livraison
    Alberta
    Région de l'appel d'offres
    Alberta
    Durée du contrat
    36 mois
    Méthode d'approvisionnement
    Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: