Entretien du système SAP Ariba

En raison d'entretien planifié, SAP Ariba ne sera pas disponible aux heures indiquées ci-dessous. Nous nous excusons pour tout inconvénient.

  • le samedi, 23 november de 19h00 à 23h00 (heure de l’Est)

Fire Safety System Upgrade - 18106 Yonge Street in the Town of Newmarket

Numéro de sollicitation BT-RFTC-1659-24

Date et heure de clôture 2024/06/07 17:00 HAE

Date de la dernière modification


    Description

     

    The Region will ONLY accept ELECTRONIC BID SUBMISSIONS submitted through the Region’s Bids and Tenders website for this Request for Tender. HARD COPY BID SUBMISSIONS WILL NOT BE ACCEPTED. Bids must be submitted and received by the Region no later than 1:00:00 p.m., Eastern Standard Time. 

    BRIEF DESCRIPTION OF WORK: The Work includes, but is not limited to, upgrading the fire safety system at 18106 Yonge Street in the Town of Newmarket. The new fire safety system shall be addressable, single stage with audible horns and visible strobes, as indicated on the Drawings/Specifications. The main control panel shall be installed in the office main floor security office with a remote annunciator located in the entrance lobby. The sprinkler system for the office second floor shall be modified to provide new flow switches for the sprinkler system protecting the office second floor.

    For complete bid details, refer to the RFT documents.

    MANDATORY REQUIREMENT

    • CERTIFICATE OF RECOGNITION (COR™): Any proposals received from proponents who are not Certificate of Recognition (COR™) certified, who have not obtained COR™ equivalency or who have not submitted a valid Letter of Reciprocity shall be rejected from further consideration.
    • DEPOSIT:

    Bid Bond(Digital Bond):  All Bids shall be accompanied by a bid deposit in the amount of not less than 10% of the Subtotal Contract Amount generated on the Bidding Website in the Schedule of Prices (the “Bid Price”) in the form of a digital Bid Bond from a recognized guarantee or surety company acceptable to the Region and authorized by law to do business in the Province of Ontario. The form of Bid Bond acceptable to the Region is attached as Appendix E or substantially in the form issued by the Canadian Construction Documents Committee (CCDC220 Form) or the Surety Association of Canada. For complete details please Refer to Appendix A section C.1.
    Undertaking to Bond(Digital Bond): Bidders shall submit a digital Undertaking to Bond. The Undertaking to Bond shall be in the form of a digital Undertaking to Bond from a recognized guarantee or surety company acceptable to the Region and authorized by law to do business in the province of Ontario. The form of Undertaking to Bond acceptable to the Region is attached as Appendix F or substantially in the form issued by the Surety Association of Canada, including digital Agreements to Bond or Consents of Surety. For complete details please Refer to Appendix A section C.2. 

    MEETING:  For details regarding the site visit /information meeting, refer to the “Meeting Details” section below. 

    For complete bid details, refer to the RFT documents.

    QUESTIONS:  Questions related to this RFT should be submitted to the Region through the Bidding Website by clicking on the 'Submit a Question' button.

    Accommodations requests under AODA should be directed to York Region Procurement Office at 1-877-464-9675 EXT 71900 or email purchasing@york.ca.

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 2 mois.

    Accords commerciaux

    • Accord de libre-échange canadien (ALEC)
    • Accord économique et commercial global (AECG) entre le Canada et l’Union européenne (UE)

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Regional Municipality Of York
    Adresse
    York Region Administrative Centre 17250 Yonge Street
    Newmarket, Ontario, L3Y6Z1
    Canada
    Autorité contractante
    Denise French
    Numéro de téléphone
    111-111-1111
    Adresse courriel
    denise.french@york.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

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    Détails

    Langue(s)
    Français, Anglais
    Durée du contrat
    2 mois
    Méthode d'approvisionnement
    Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: