Entretien du système SAP Ariba

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  • le samedi, 23 november de 19h00 à 23h00 (heure de l’Est)

ITT 30.21.04-03 Hartland Landfill Kitchen Scrap Transfer Station

Numéro de sollicitation BC196520

Date de publication

Date et heure de clôture 2024/06/04 13:00 HAE

Date de la dernière modification


    Description
    "Invitation to Tender for Hartland Landfill - Kitchen Scrap Transfer Station - Contract No. 30.21.04-03"

    May 28, 2024 - Addendum #4 issued 

    May 24, 2024 - Addendum #3 issued

    May 16, 2024 - Addendum #2 issued

    May 14, 2024 - Addendum #1 issued

    The works to be constructed under this Contract generally include, but is not limited to, the following:

    Design drawings and specifications depict the construction of the Kitchen Scrap Transfer Station.
    The majority of the work includes the construction of a geo-synthetic reinforced soil and lock block
    structure. Also included is the installation of leachate and storm water collection systems. The scope also
    includes installation of a potable water extension/hookup, electrical conduit and panel for service and a
    set of steel stairs. Other tasks include installing light standards, mounting posts for winches, guard
    rails, and fall protection systems.

    Digital copies may be downloaded for no cost from www.crd.bc.ca/about/contracts-rfps/ after registering
    as a vendor and at www.bcbid.gov.bc.ca without registration. Vendors are encouraged to check BC
    Bid regularly for updates and not rely on e-mail notifications, as e-mail is inherently unreliable and subject
    to interruptions.

    The lowest or any tender will not necessarily be accepted.

    An optional pre-tender site meeting will be held at the Hartland Landfill Learning Center (#1 Hartland
    Avenue, Saanich BC) at 11am, May 9, 2024. Following the site meeting, a tour of the project site will be
    available. CRD staff will escort the Tenderers to the project site. Tenderers will require their own vehicles
    capable of safely travelling on steep and winding gravel roads. Tenderers are recommended to visit the
    site to ensure that they have satisfied themselves of everything and of every condition that could affect
    the execution of the work. Tenderers are encouraged to make enquiries to satisfy themselves of the work
    requirements.

    For information and/or enquiries on this project please email all questions to:

    Luke Novy, P .Eng., Project Manager
    PurchasingFMES@crd.bc.ca
    Capital Regional District
    625 Fisgard Street
    Victoria, BC V8W 1R7

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Capital Regional District
    Adresse
    1 Hartland Ave
    Victoria, British Columbia, V9E 1L7
    Canada
    Adresse courriel
    PurchasingFMES@crd.bc.ca
    Adresse
    1 Hartland Ave
    Victoria, British Columbia, V9E 1L7
    Canada
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

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    Date de modification: