Entretien du système SAP Ariba

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  • le samedi, 23 november de 19h00 à 23h00 (heure de l’Est)

Fire Uniform Procurement

Numéro de sollicitation 1220-040-2022-047

Date de publication

Date et heure de clôture 2022/07/25 19:00 HAE


    Description
    REQUEST FOR QUOTATIONS
    SPECIFICATIONS OF GOODS AND SCOPE OF SERVICESThe City is looking for a proven and reliable Contractor to provide the City’s Fire Services Department the best value for clothing in the quality, materials, colours, and styles as set out in this Agreement at competitive prices and within the specified timelines. The Contractor is to provide a three (3) year Fire Services Clothing program with prices firm until December 31, 2025.The Contractor will be a full service provider, which encompasses onsite support (as required), a warranty program, quick resolution of any issues and difficulties, quick turnaround on requests and orders, and the ability to facilitate the Surrey Fire Service (“SFS”) logo work.While the preference of the City is to seek a long term and dependable working relationship with a single Contractor, the City is in no way restricted to choose clothing components from more than one contractor. Furthermore, it should be emphasized that the relationship described in this RFQ is non-exclusive.
    REQUIREMENTSThe specifications as generally described in this Schedule A including Schedules A1 through A-5 cover the materials and manufacturing for specific fire service garments to provide a distinctive and standard uniform for officers and fire fighters.This program will include, but not be limited to, the following:
    (a) Supply and Delivery of clothing (including tailoring and alterations as needed):
    (b) Warranty program;
    (c) Delivery according to specific timelines; and
    (d) Pricing must remain firm until December 31, 2025.An important factor for the clothing is that they should be of proven and tested quality, durable, and easy to maintain. Ease of care and perma-press (if applicable) are desirable qualities.
    ADDENDAIf the City determines that an amendment is required to this RFQ, the City Representative will issue a written addendum by posting it on the BC Bid Website at www.bcbid.gov.bc.ca and the City Website at www.surrey.ca (collectively, the “Websites”), and upon posting, any addenda will form part of this RFQ. It is the responsibility of Contractors to check the Websites for addenda. The only way this RFQ may be added to, or amended in any way, is by a formal written addendum. No other communication, whether written or oral, from any person will affect or modify the terms of this RFQ or may be relied upon by any Contractor. By delivery of a Quotation, the Contractor is deemed to have received, accepted and understood the entire RFQ, including any and all addenda.
    All inquiries related to this RFQ should be directed in writing to purchasing@surrey.ca

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    City of Surrey
    Autorité contractante
    Sunny Kaila
    Adresse courriel
    purchasing@surrey.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: