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Third Party Administration RFP 2023 – Smithers

Numéro de sollicitation 10217

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/02/24 13:11 HNE

Date de la dernière modification


    Description
    The Ministry of Social Development and Poverty Reduction (the Ministry) is seeking a contractor for third party administration of BCEA Assistance in the Service Area to provide service for up to (5) Clients for each calendar month during the term of the Contract.
    The Contractor will serve Clients who receive BCEA Assistance from the Ministry and who have shown a pattern of unacceptable behavior, who pose a serious risk to themselves and others, or who may have a legal reason preventing them from attending a Ministry Community Service Office.  The Contractor will act as Third Party Administrator (TPA), responsible for administering BCEA Assistance for such Ministry Clients under a Contract with the Province.
    The Contractor will provide services from a specified physical office location to help Ministry Clients develop better personal management skills, such as anger management, literacy, harm reduction, problem-solving, self-care, personal hygiene, money management skills, or other life skills through various supports that may include counselling.
    The Contractor will acquire from the Ministry, BCEA Assistance cheques for all applicable Clients, and release those cheques on Cheque Issue Day on viewing and/or receipt of required documentation (identification and required forms) from Clients.
    The Ministry’s budget for third party administration of Assistance in the Service Area is $732.55 per calendar month.
    Information on the Ministry of Social Development and Poverty Reduction can be found here: 
    https://www2.gov.bc.ca/gov/content/governments/organizational-structure/ministries-organizations/ministries/social-development-poverty-reduction
    Further details as to the scope of this opportunity and the requirements can be found within this RFP.
     

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 12 mois.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Ministry of Social Development and Poverty Reduction
    Adresse courriel
    sdsi.opssupport.thirdpartycontracts@gov.bc.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Admissibilité et conditions d’utilisation

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais
    Durée du contrat
    12 mois

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: